Naam:
Foto’s:
102

Over mij

Tja wie ben ik....

Een optimist, levensgenieter en een reiziger, maar ook al jaren vrouw van mijn lieve man Jan,  moeder van vier toppers; drie zonen en een prachtige schoondochter, baasje van onze lieve oude Beau en last but not least, juf van een bovenbouwgroep.

Ik hou van het leven, de natuur en de mensen en geniet ook volop van allemaal. Ik vind het leuk om jullie deelgenoot te maken van mijn reis. Natuurlijk hoop ik dat jullie door  een stukje mee te laten lezen jullie zelf ooit deze reis kunnen en  mogen meemaken.

Dit alles kan doordat Jan mij de vrijheid geeft om dit pad te lopen, waar ik dan ook heel dankbaar voor ben. Hij heeft een super drukke baan en ik ben mij ervan bewust dat doordat ik er niet ben hij nog meer taken erbij krijgt. Lieve topper bedankt!

Over mijn reis

De camino is een prachtige reis die je brengt van het drukke bestaan met al zijn hectiek naar een leven waar je alleen hoeft te genieten van het leven om je heen.

Je ziet wel waar je slaapt of eet, druk maak je jezelf hier niet meer om, het is ook niet meer zo belangrijk. Je hebt weinig bij je maar zelfs dat kun je nog delen met anderen. Kortom van een "ik wereld naar een wij wereld" zoals ik laatst iemand hoorde zeggen.

Vorig jaar hebben Marja en ik ook een stuk van de Camino gelopen. We zijn begonnen in St. Pied de Port en hebben we gelopen tot Burgos. Dit jaar lopen we weer een stukje verder.

In de zomer ga ik ook weer een stuk van de camino fietsen. Samen met Jan ben ik vorig jaar begonnen om de camino te fietsen vanaf Nederland. We zijn gekomen tot Tours. Dit jaar vervolgen we ook hier weer onze weg en starten in Tours en rijden we tot ....

Bezochte landen

Ik heb 18 landen (8%) bezocht:

België, Cambodja, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Hongarije, Italië, Luxemburg, Monaco, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Spanje, Tunesië, Turkije, Zwitserland.